Zwrot towaru w trakcie standardowego 14dniowego okresu

Jak postępować przy zwrocie towaru w trakcie standardowego 14dniowego okresu?

  1. Zapakuj towar w taki sposób, żeby nie doszło do jego uszkodzenia podczas transportu
  2. Uzupełnij i wydrukuj Formularz zwrotu w trakcie 14dniowego standardowego okresu
  3. Dołącz Formularz łącznie z dokumentem o zakupu
  4. Przesyłkę wyślij pod adres iTrade Group, s.r.o. Třibřichy 3, 537 01 Chrudim, Republika Czeska

 

Towar zakupiony na naszych stronach możesz wrócić bez podania powodu w trakcie prawem określonego 14dniowego okresu od daty jego przyjęcia. Prawo nie dotyczy zamówień w ramach czynności handlowych i przedsiębiorczych, czyli o ile jest na fakturze podany twój REGON.

  • Polecamy wrócić towar w nieuszkodzonym opakowaniu

  • Towar możesz wypróbować

Nie powinno jednak dojść do jego oczywistego zużycia.
Użyty towar można również wrócić, jednak należy brać pod uwagę koszty, które spółka iTrade Group s.r.o. musi zapłacić, żeby wrócić dany towar do pierwotnego stanu oraz które mogą być wymagane do zapłacenia. Zapobiec danych kosztom można wtedy, o ile towar sam(a) zmienisz do pierwotnego stanu (odpowiednie zapakowanie, żeby nie doszło do jego uszkodzenia w trakcie transportu; oczyszczenie; dostarczenie wszelkich akcesoriów i inne). Każdy przypadek odstąpienia od umowy jest oceniany indywidualnie.

  • Dotrzymanie 14dniowego okresu

 

Do dotrzymania okresu jest ważny czas, kiedy towar został wysłany. Okres do odstąpienia rozumie się jako dotrzymany, o ile konsument w trakcie niego poinformuje przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy.
Okres do odstąpienia od umowy trwa 14 dni kalendarzowych (nie roboczych) i rozpoczyna się od następującego dnia kalendarzowego po przyjęciu towaru przez konsumenta (przykładowo, o ile klient przyjmie towar w piątek, okres do odstąpienia liczy się od soboty, wraz z nią).
W jak najkrótszym okresie należy do nas towar wysłać. W takim przypadku nie powstaje prawo do pokrycia kosztów związanych z transportem towaru do sprzedającego. Prosimy, żeby towar nie wysyłać za pobraniem.

  • Jaki towar nie można wrócić?

 

Konsument nie może odstąpić od umowy np. w przypadku dostawy towaru w zamkniętym opakowaniu, który konsument zdjął i z powodów higienicznych nie można go wrócić (np. przylepne biustonosze, majtki itp.)
W przypadku asortymentu o charakterze intymnym, do którego należy bielizna, towar nie może być w żaden sposób użyty. Konsument ma prawo do przymierzenia towaru, jednak dotrzymując wszelkie postępowania higieniczne – przymierzanie przez bieliznę lub wykorzystać załączone folie ochronne (w przypadku majtek, strojów kąpielowych i podobnego asortymentu). O ile ustalone warunki higieniczne nie są dotrzymane, chodzi o towar, który nie można już wrócić, na podstawie dyrektywy 97/7/WE o ochronie konsumenta w przypadku umów zawartych na odległość.

  • Jakie dokumenty należy dołączyć?

Do wracanego towaru polecamy zawsze dołączyć dokument zatwierdzający, że towar został zakupiony u nas i ułatwi nam identyfikację danego towaru oraz wymagania (faktura, zamówienie).
Najlepszą opcją jest wysłanie uzupełnionego Formularza zwrotu w trakcie 14dniowego okresu oraz dokumentu zakupu, który otrzymałeś(aś) na swój adres e-mail.

 

Operator stron iTrade Group s.r.o., jako administrator danych osobowych, przetwarza na danych stronach pliki cookies do ulepszenia stron internetowych, do celów analitycznych oraz do ukierunkowanej reklamy. Dalszym przeglądaniem danych stron wyrażasz zgodę z ich korzystaniem Dalsze informacje.